Palveluiden kehittäminen entistäkin lähemmäksi kevytyrittäjiämme

Meille on aina ollut tärkeää kehittää palveluamme asiakaslähtöisesti ja nyt alkuvuoden aikana olemme ottaneet aimo harppauksen tuodaksemme palveluiden kehittämisen entistäkin lähemmäksi kevytyrittäjiämme. Haluamme kuulla asiakkaitamme kehitysideoissa: vaikka jokin asia olisi meistä ihan superjuttu, emme voi olla varmoja, onko se sitä kevytyrittäjiemme mielestä.

Jotta voimme kehittää palveluitamme aina vain paremmiksi, tarvitsemme palautetta ja kokemuksia palveluiden käyttäjiltä, eli kevytyrittäjiltämme. Haluammekin innostaa ja rohkaista kaikkia Eezyn kevytyrittäjiä kokemusten jakamiseen aina kun siihen on aihetta. Palautteen antaminen on nyt myös tehty helpoksi: nettipalvelussamme pompsahtelee aika ajoin simppeli palautekysely. Eikä toki tarvitse odotella palautekyselyn pompsahtamista, me otamme palautetta ilolla vastaan aina kun sitä on annettavana esimerkiksi sähköpostitse.

”Onnistunut asiakaskokemus on asia, johon kiinnitän huomiota esim. käydessäni kaupassa tai käyttäessäni mobiilipankkia. Pohdiskelenkin usein, miten asiointi sujui: ilahduttiko tai ärsyttikö jokin, voisiko jotain kehittää? Asiakaskokemus on aina ollut meille Eezy Kevytyrittäjissä todella tärkeä asia, mutta jatkossa otamme asiakkaat vahvasti mukaan myös uusien juttujen kehittämiseen ja testaamiseen. Parasta on ollut huomata, kuinka moni on jo innokkaasti lähtenyt tai lähdössä mukaan kehittämään parasta kevytyrittäjäpalvelua”, kertoo kehitysasiantuntija Nina.

Jotta kehitystyöstä saadaan kaikki irti, nappasimme kumppaniksi kehitysmatkallemme QASWUA Design & Development Oy:n. Heillä on näkemystä palvelun kehittämiseen juuri loppukäyttäjän näkökulmasta, ja yhteistyö onkin lähtenyt käyntiin oikein mainiosti.

Helppo nettipalvelu ja mobiiliappi

Nettipalvelussa on paljon ominaisuuksia, joiden avulla laskuttaminen sujuu nopeasti ja helposti ja palkanmaksun tilanteen seuraaminen on helppoa. Ja koska haluamme tarjota kevytyrittäjillemme helpoimman palvelun oman työn laskuttamiseen tarvitsemme kevytyrittäjiemme ajatuksia siitä, mikä siellä toimii ja mikä kaipaisi kehittämistä.

Mobiilisovelluksemme on helppokäyttöinen ja kulkee kätevästi mukanasi minne ikinä menetkään. Sieltä voi nopeasti tsekata vaikka missä mennään palkanmaksussa tai voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta. Voit jopa lähettää laskun sovelluksen kautta. Mutta jotta se palvelisi jatkossa entistäkin paremmin, on senkin kehitystyö jatkuva prosessi.

Jos haluat lähteä mukaan kehitysyhteisöön tai haluat asiasta lisätietoja, laita sähköpostia Ninalle (nina.blomqvist@eezy.fi) tai kilauttele 09 4247 5636.

Nina Blomqvist Eezy Kevytyrittäjät

Nina Blomqvist

Kehitysasiantuntija

Kevytyrittäjämme ovat saaneet sähköpostiinsa linkin kyselyyn, jonka avulla keräämme tietoa ja parempaa ymmärrystä kevytyrittäjistämme, heidän arjestaan ja kohtaamista haasteista. Kyselyn avulla voimme panostaa entistäkin enemmän toimintamme ja palveluidemme asiakaslähtöiseen kehittämiseen. Joten jos kysely kilahti sähköpostiisi, niin käytäthän hetken aikaasi ja annat meille kultaakin arvokkaampaa informaatiota! Vastaamalla voit myös voittaa itsellesi 100 € arvosta EezyBonusta! Vastausaikaa on 8.5.2022 saakka.

Tutkimus: Kevytyrittäjyys vuonna 2022

Kokemuksia Eezystä